Bağcılar Diyanet-Sen yönetimi, hac görevini yerine getirerek ilçeye dönen Bağcılar İlçe Müftümüz Ömer Kayhan’ı makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette Diyanet-Sen yönetimi, Müftü Ömer Kayhan’a yeni görevinde başarılar dileyerek hayırlı olsun temennisinde bulundu.
Ziyaret sırasında ilçede yürütülen din hizmetleri, din görevlilerinin çalışmaları ve yapılması planlanan faaliyetler hakkında karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu.
Müftü Kayhan, nazik ziyaretleri dolayısıyla Diyanet-Sen Bağcılar yönetimine teşekkür etti